Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Reklama i promocja w biznesie

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1400-PwB23aRP-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Reklama i promocja w biznesie
Jednostka: Kolegium IV
Grupy: 2 rok, 3 sem., prawo w biznesie [SP]
Punkty ECTS i inne: 3.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć do wyboru

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Witold Goszka
Prowadzący grup: Witold Goszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1: zna i rozumie istotę marketing mix

W2: ma wiedzę na temat zasad tworzenia oferty handlowej

U1: potrafi tworzyć sprzedażowe komunikaty perswazyjne oparte o język korzyści

U2: tworzy atrakcyjną ofertę handlową opartą o warianty oraz preferencje klientów

U3: wdrażając ofertę handlową uwzględnia otoczenie rynkowe oraz wrażliwość cenową klientów

U4: umiejętnie identyfikuje potrzeby i grupy odbiorców swoich usług oraz potrafi dokonywać segmentacji rynku ze względu na potencjał oraz specyfikę

K1: rozumie potrzebę budowania trwałych relacji handlowych i pozyskuje zainteresowanie klientów/odbiorców swoich usług

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy marketingu

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Witold Goszka
Prowadzący grup: Witold Goszka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1: zna i rozumie istotę marketing mix

W2: ma wiedzę na temat zasad tworzenia oferty handlowej

U1: potrafi tworzyć sprzedażowe komunikaty perswazyjne oparte o język korzyści

U2: tworzy atrakcyjną ofertę handlową opartą o warianty oraz preferencje klientów

U3: wdrażając ofertę handlową uwzględnia otoczenie rynkowe oraz wrażliwość cenową klientów

U4: umiejętnie identyfikuje potrzeby i grupy odbiorców swoich usług oraz potrafi dokonywać segmentacji rynku ze względu na potencjał oraz specyfikę

K1: rozumie potrzebę budowania trwałych relacji handlowych i pozyskuje zainteresowanie klientów/odbiorców swoich usług

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy marketingu

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-13
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Paulina Trzaskowska
Prowadzący grup: Paulina Trzaskowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Paulina Trzaskowska
Prowadzący grup: Paulina Trzaskowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1 : zna i rozumie istotę procesów marketingowych i ich wpływ na biznes i jego otoczenie (K_Wo6)

U1: identyfikuje otoczenie marketingowe i umie wykorzystać zdobytą wiedzę do zastosowania narzędzi marketingowych w środowisku biznesowym (K_U02)

U2: wskazuje zmiany w gospodarce i społeczeństwie oraz dostosowuje do nich odpowiednie strategie i narzędzia marketingowe (K_U03)

K1 : Jest przygotowanie do przedsiębiorczego myślenia i działania w oparciu o marketingową wiedzę (K_K05)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy Marketingu

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)

Okres: 2023-10-01 - 2024-02-25
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Konwersatorium, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anita Kubanek
Prowadzący grup: Anita Kubanek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W1 : zna i rozumie istotę procesów marketingowych i ich wpływ na biznes i jego otoczenie (K_Wo6)

U1: identyfikuje otoczenie marketingowe i umie wykorzystać zdobytą wiedzę do zastosowania narzędzi marketingowych w środowisku biznesowym (K_U02)

U2: wskazuje zmiany w gospodarce i społeczeństwie oraz dostosowuje do nich odpowiednie strategie i narzędzia marketingowe (K_U03)

K1 : Jest przygotowanie do przedsiębiorczego myślenia i działania w oparciu o marketingową wiedzę (K_K05)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy Marketingu

Bilans pracy studenta:

25 godzin kontaktowych:

- 20 godzin zajęcia dydaktyczne,

- 5 godzin konsultacje indywidualne

30 godzin pracy własnej np.:

- przygotowanie do zajęć

- przygotowanie do zaliczenia

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)