Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju turystyki i rekreacji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1500-TR11SEURTR-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania rozwoju turystyki i rekreacji |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: |
1 rok, 1 sem., turystyka i rekreacja [SP] |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Profil: | praktyczny |
Typ przedmiotu: | moduł zajęć podstawowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 Student zna podstawowe procesy demograficzne, społeczne, ekonomiczne, polityczne zachodzące we współczesnym świecie i umie wskazać te, które determinują rozwój turystyki i rekreacji (K_W02) W_02 Student umie zidentyfikować czynniki rozwoju oraz główne bariery rozwojowe turystyki i rekreacji w skali lokalnej,regionalnej i globalnej (K_W03, K_W05) U_01 Student potrafi przewidzieć, jak zjawiska i procesy demograficzno- społeczne, ekonomiczne i polityczne będą wpływać na funkcjonowanie branży turystycznej (K_U02) U_02 student potrafi dokonać krytycznej analizy dostępnych materiałów źródłowych, na tej podstawie potrafi wskazać zależności pomiędzy współczesną sytuacją społeczno - ekonomiczną i polityczną a rozwojem turystyki (K_U06, K_U08) K_01 Student interesuje się, potrafi ocenić i skomentować bieżącą sytuację społeczno – gospodarczą i polityczna na świecie (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza ogólna na poziomie szkoły średniej z przedmiotów: geografia, historia, wiedza o społeczeństwie, wiedza o kulturze |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 Student zna podstawowe procesy demograficzne, społeczne, ekonomiczne, polityczne zachodzące we współczesnym świecie i umie wskazać te, które determinują rozwój turystyki i rekreacji (K_W02) W_02 Student umie zidentyfikować czynniki rozwoju oraz główne bariery rozwojowe turystyki i rekreacji w skali lokalnej,regionalnej i globalnej (K_W03, K_W05) U_01 Student potrafi przewidzieć, jak zjawiska i procesy demograficzno- społeczne, ekonomiczne i polityczne będą wpływać na funkcjonowanie branży turystycznej (K_U02) U_02 student potrafi dokonać krytycznej analizy dostępnych materiałów źródłowych, na tej podstawie potrafi wskazać zależności pomiędzy współczesną sytuacją społeczno - ekonomiczną i polityczną a rozwojem turystyki (K_U06, K_U08) K_01 Student interesuje się, potrafi ocenić i skomentować bieżącą sytuację społeczno – gospodarczą i polityczna na świecie (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza ogólna na poziomie szkoły średniej z przedmiotów: geografia, historia, wiedza o społeczeństwie, wiedza o kulturze |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN WYK
WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 Student zna podstawowe procesy demograficzne, społeczne, ekonomiczne, polityczne zachodzące we współczesnym świecie i umie wskazać te, które determinują rozwój turystyki i rekreacji (K_W02) W_02 Student umie zidentyfikować czynniki rozwoju oraz główne bariery rozwojowe turystyki i rekreacji w skali lokalnej,regionalnej i globalnej (K_W03, K_W05) U_01 Student potrafi przewidzieć, jak zjawiska i procesy demograficzno- społeczne, ekonomiczne i polityczne będą wpływać na funkcjonowanie branży turystycznej (K_U02) U_02 student potrafi dokonać krytycznej analizy dostępnych materiałów źródłowych, na tej podstawie potrafi wskazać zależności pomiędzy współczesną sytuacją społeczno - ekonomiczną i polityczną a rozwojem turystyki (K_U06, K_U08) K_01 Student interesuje się, potrafi ocenić i skomentować bieżącą sytuację społeczno – gospodarczą i polityczna na świecie (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza ogólna na poziomie szkoły średniej z przedmiotów: geografia, historia, wiedza o społeczeństwie, wiedza o kulturze |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 Student zna podstawowe procesy demograficzne, społeczne, ekonomiczne, polityczne zachodzące we współczesnym świecie i umie wskazać te, które determinują rozwój turystyki i rekreacji (K_W02) W_02 Student umie zidentyfikować czynniki rozwoju oraz główne bariery rozwojowe turystyki i rekreacji w skali lokalnej,regionalnej i globalnej (K_W03, K_W05) U_01 Student potrafi przewidzieć, jak zjawiska i procesy demograficzno- społeczne, ekonomiczne i polityczne będą wpływać na funkcjonowanie branży turystycznej (K_U02) U_02 student potrafi dokonać krytycznej analizy dostępnych materiałów źródłowych, na tej podstawie potrafi wskazać zależności pomiędzy współczesną sytuacją społeczno - ekonomiczną i polityczną a rozwojem turystyki (K_U06, K_U08) K_01 Student interesuje się, potrafi ocenić i skomentować bieżącą sytuację społeczno – gospodarczą i polityczna na świecie (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza ogólna na poziomie szkoły średniej z przedmiotów: geografia, historia, wiedza o społeczeństwie, wiedza o kulturze |
|
Bilans pracy studenta: | Praca studenta realizowana w kontakcie bezpośrednim z wykładowcą – 22 godz. w tym: - wykład (15 godz.) - zaliczenie (2 godz.) - konsultacje stacjonarne i online (w MS Teams) (5 godz.) Praca własna studenta– 53 godz. - śledzenie bieżących informacji dotyczących turystyki i rekreacji w kontekście istniejącej sytuacji społeczno – gospodarczej i politycznej w kraju i na świecie (30 godz.) - kwerenda biblioteczna w celu przygotowania się studenta do kolokwium zaliczeniowego (10 godzin) - wykonanie pracy zaliczeniowej dotyczącej uwarunkowań rozwoju turystyki i rekreacji na wybranym obszarze (studium przypadku) opierając się o istniejące dokumenty i opracowania, dane statystyczne, kwerendę terenową (13 godzin) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W_01 Student zna podstawowe procesy demograficzne, społeczne, ekonomiczne, polityczne zachodzące we współczesnym świecie i umie wskazać te, które determinują rozwój turystyki i rekreacji (K_W02) W_02 Student umie zidentyfikować czynniki rozwoju oraz główne bariery rozwojowe turystyki i rekreacji w skali lokalnej,regionalnej i globalnej (K_W03, K_W05) U_01 Student potrafi przewidzieć, jak zjawiska i procesy demograficzno- społeczne, ekonomiczne i polityczne będą wpływać na funkcjonowanie branży turystycznej (K_U02) U_02 student potrafi dokonać krytycznej analizy dostępnych materiałów źródłowych, na tej podstawie potrafi wskazać zależności pomiędzy współczesną sytuacją społeczno - ekonomiczną i polityczną a rozwojem turystyki (K_U06, K_U08) K_01 Student interesuje się, potrafi ocenić i skomentować bieżącą sytuację społeczno – gospodarczą i polityczna na świecie (K_K01) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | wiedza ogólna na poziomie szkoły średniej z przedmiotów: geografia, historia, wiedza o społeczeństwie, wiedza o kulturze |
|
Bilans pracy studenta: | Praca studenta realizowana w kontakcie bezpośrednim z wykładowcą – 23 godz. w tym: - wykład (15 godz.) - zaliczenie (2 godz.) - konsultacje stacjonarne i online (w MS Teams) (6 godz.) Praca własna studenta– 37 godz. - śledzenie bieżących informacji dotyczących turystyki i rekreacji w kontekście istniejącej sytuacji społeczno – gospodarczej i politycznej w kraju i na świecie (15 godz.) - kwerenda biblioteczna w celu przygotowania się studenta do kolokwium zaliczeniowego (10 godzin) - wykonanie pracy zaliczeniowej dotyczącej uwarunkowań rozwoju turystyki i rekreacji na wybranym obszarze (studium przypadku) opierając się o istniejące dokumenty i opracowania, dane statystyczne, kwerendę terenową (12 godzin) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Prowadzący grup: | Hanna Michniewicz-Ankiersztajn | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.