Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1500-TR23MUTR-SD
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych
Jednostka: Kolegium III
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 4.00 LUB 3.00 (zmienne w czasie) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-02-10
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Dłużewska
Prowadzący grup: Anna Dłużewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy w zakresie marketingu turystycznego różnego typu produktów turystycznych (miejsca, regionu obiektu itd.). Dotyczy to zarówno umiejętności wyboru i stosowania różnych narzędzi marketingowych, co wiedzy z zakresu procesów społecznych i gospodarczych warunkujących marketing.


Efekty kształcenia w zakresie:

WIEDZY

W01 , W02, W06

UMIEJĘTNOŚCI

U_01, U_0

KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH

K_01, K_02, K_07


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy turystyki

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-02-16
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Dłużewska
Prowadzący grup: Anna Dłużewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy w zakresie marketingu turystycznego różnego typu produktów turystycznych (miejsca, regionu obiektu itd.). Dotyczy to zarówno umiejętności wyboru i stosowania różnych narzędzi marketingowych, co wiedzy z zakresu procesów społecznych i gospodarczych warunkujących marketing.


Efekty kształcenia w zakresie:

WIEDZY

W01 , W02, W06

UMIEJĘTNOŚCI

U_01, U_0

KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH

K_01, K_02, K_07


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy turystyki

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)

Okres: 2020-10-01 - 2021-02-14
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Dłużewska
Prowadzący grup: Anna Dłużewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy w zakresie marketingu turystycznego różnego typu produktów turystycznych (miejsca, regionu obiektu itd.). Dotyczy to zarówno umiejętności wyboru i stosowania różnych narzędzi marketingowych, co wiedzy z zakresu procesów społecznych i gospodarczych warunkujących marketing.


Efekty kształcenia w zakresie:

WIEDZY

W01 , W02, W06

UMIEJĘTNOŚCI

U_01, U_0

KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH

K_01, K_02, K_07


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy turystyki

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)

Okres: 2021-10-01 - 2022-02-13
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Dłużewska
Prowadzący grup: Anna Dłużewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy w zakresie marketingu turystycznego różnego typu produktów turystycznych (miejsca, regionu obiektu itd.). Dotyczy to zarówno umiejętności wyboru i stosowania różnych narzędzi marketingowych, co wiedzy z zakresu procesów społecznych i gospodarczych warunkujących marketing.


Student:

W01- zna specyfikę marketingu usług turystycznych i rekracyjnych oraz ich związek z marketingiem desytnacji turystycznej (KW-03)

W02 - zna podstawowe narzędzia marketingowe (cena, dystrubucja, reklama, PR) (KW-03)

W03 - zna narzędzia marketingu wewnętrzengo i marketingu relacji w turystyce (KW-03)

W04 - ma wiedzę w zakresie segmentacji rynku i targetowania produktów turystycznych (KW-03)

W05- ma wiedzę w zakresie funkcji i dysfunkcji turystycznych wynikających z działań marketingowych w turystyce (KW-03)


U-01 - Potrafi przeprowadzić kampanię marketingową produktu turystcznego (KU-01, KU-02)

U-02 - Potrafi przeprowadzić segmentację rynku celem targetowania wybranego produktu (KU-01, KU-02)

U-03 - Potrafi opracować wskazania do marketingu wewnętrnego i marketingu relacji w (KU-01, KU-02)

U-04 - Potrafi pracować w oparciu o literaturę angielskojęzyczną (KK-09)


K-01 - wykazuje kreatywność w działaniach marketingowych (weryfikacja w końcowym prjekcie egzaminacyjnym) (KK-05)

K-02 - rozumie konieczność ciągłego podnoszenia kwalifikacji w zakresie marketingu, wynikającą ze zmienności rynku (KK-01)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy turystyki, wiedza zdobyta w trakcie pierwszego cyklu studiów (licencjat) w zakresie analizy i interpretacji danych. Wiedza w zakresie funkcjonowania produktu turystycznego

Bilans pracy studenta:

Godziny realizowane z udziałem nauczyciela (37,5 godz.), w tym:


- udział w wykładach – 30 godz.


- konsultacje 7,5 godz.



Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (37,5 godz.):


- przegląd literatury przedmiotu- 10 godz.


- prace projektowe, opracowanie strategii marketingowej - 17,5 godz.


- przygotowanie do zaliczenia – 10 godz.



3 ECTS


Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)

Okres: 2022-10-01 - 2023-02-19
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anna Dłużewska
Prowadzący grup: Anna Dłużewska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Egzamin
Wykład - Egzamin
Efekty kształcenia modułu zajęć:

Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy w zakresie marketingu turystycznego różnego typu produktów turystycznych (miejsca, regionu obiektu itd.). Dotyczy to zarówno umiejętności wyboru i stosowania różnych narzędzi marketingowych, co wiedzy z zakresu procesów społecznych i gospodarczych warunkujących marketing.


Student:

W01- zna specyfikę marketingu usług turystycznych i rekracyjnych oraz ich związek z marketingiem desytnacji turystycznej (KW-03)

W02 - zna podstawowe narzędzia marketingowe (cena, dystrubucja, reklama, PR) (KW-03)

W03 - zna narzędzia marketingu wewnętrzengo i marketingu relacji w turystyce (KW-03)

W04 - ma wiedzę w zakresie segmentacji rynku i targetowania produktów turystycznych (KW-03)

W05- ma wiedzę w zakresie funkcji i dysfunkcji turystycznych wynikających z działań marketingowych w turystyce (KW-03)


U-01 - Potrafi przeprowadzić kampanię marketingową produktu turystcznego (KU-01, KU-02)

U-02 - Potrafi przeprowadzić segmentację rynku celem targetowania wybranego produktu (KU-01, KU-02)

U-03 - Potrafi opracować wskazania do marketingu wewnętrnego i marketingu relacji w (KU-01, KU-02)

U-04 - Potrafi pracować w oparciu o literaturę angielskojęzyczną (KK-09)


K-01 - wykazuje kreatywność w działaniach marketingowych (weryfikacja w końcowym prjekcie egzaminacyjnym) (KK-05)

K-02 - rozumie konieczność ciągłego podnoszenia kwalifikacji w zakresie marketingu, wynikającą ze zmienności rynku (KK-01)


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawy turystyki, wiedza zdobyta w trakcie pierwszego cyklu studiów (licencjat) w zakresie analizy i interpretacji danych. Wiedza w zakresie funkcjonowania produktu turystycznego

Bilans pracy studenta:

Godziny realizowane z udziałem nauczyciela (37,5 godz.), w tym:


- udział w wykładach – 30 godz.


- konsultacje 7,5 godz.



Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (37,5 godz.):


- przegląd literatury przedmiotu- 10 godz.


- prace projektowe, opracowanie strategii marketingowej - 17,5 godz.


- przygotowanie do zaliczenia – 10 godz.



3 ECTS


Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)