Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Psychologia aktywności ruchowej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1500-WF12PAR-SP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Psychologia aktywności ruchowej
Jednostka: Kolegium III
Grupy: Wychowanie fizyczne, 1 rok, 2 semestr, SP
Punkty ECTS i inne: 2.00
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kamila Litwic-Kaminska
Prowadzący grup: Kamila Litwic-Kaminska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 Zna terminologię dotyczącą teoretycznych i praktycznych podstaw psychologii sportu i aktywności fizycznej, rozumie jej źródła oraz zastosowania w aktywności fizycznej (K_W01)

U01 Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i stosownie do możliwości, potrzeb i celów zaplanować działania profilaktyczne stosowane w działalności pedagogicznej związanej z aktywnością fizyczną i rekreacyjną (K_U6)

U02 Potrafi dokonać oceny i interpretacji zachowania ucznia na podstawie obserwacji (K_U7)

U03 Potrafi w zrozumiały sposób przekazać niezbędne informacje (K_U12)

K01 Ma świadomość znaczenia psychologii w pracy nauczyciela wychowania fizycznego (K_K1)

K02 Posiada świadomość ograniczeń w pracy nauczyciela i wie kiedy zwrócić się do psychologa. Wykazuje krytycyzm w przyjmowaniu informacji dostępnych w masowych mediach (K_K3)

K03 Potrafi współdziałać i pracować w grupie (K_K6)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/20" (zakończony)

Okres: 2020-02-24 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kamila Litwic-Kaminska
Prowadzący grup: Kamila Litwic-Kaminska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 Zna terminologię dotyczącą teoretycznych i praktycznych podstaw psychologii sportu i aktywności fizycznej, rozumie jej źródła oraz zastosowania w aktywności fizycznej (K_W01)

U01 Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i stosownie do możliwości, potrzeb i celów zaplanować działania profilaktyczne stosowane w działalności pedagogicznej związanej z aktywnością fizyczną i rekreacyjną (K_U6)

U02 Potrafi dokonać oceny i interpretacji zachowania ucznia na podstawie obserwacji (K_U7)

U03 Potrafi w zrozumiały sposób przekazać niezbędne informacje (K_U12)

K01 Ma świadomość znaczenia psychologii w pracy nauczyciela wychowania fizycznego (K_K1)

K02 Posiada świadomość ograniczeń w pracy nauczyciela i wie kiedy zwrócić się do psychologa. Wykazuje krytycyzm w przyjmowaniu informacji dostępnych w masowych mediach (K_K3)

K03 Potrafi współdziałać i pracować w grupie (K_K6)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Kamila Litwic-Kaminska
Prowadzący grup: Kamila Litwic-Kaminska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01 Zna terminologię dotyczącą teoretycznych i praktycznych podstaw psychologii sportu i aktywności fizycznej, rozumie jej źródła oraz zastosowania w aktywności fizycznej (K_W01)

U01 Potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę i stosownie do możliwości, potrzeb i celów zaplanować działania profilaktyczne stosowane w działalności pedagogicznej związanej z aktywnością fizyczną i rekreacyjną (K_U6)

U02 Potrafi dokonać oceny i interpretacji zachowania ucznia na podstawie obserwacji (K_U7)

U03 Potrafi w zrozumiały sposób przekazać niezbędne informacje (K_U12)

K01 Ma świadomość znaczenia psychologii w pracy nauczyciela wychowania fizycznego (K_K1)

K02 Posiada świadomość ograniczeń w pracy nauczyciela i wie kiedy zwrócić się do psychologa. Wykazuje krytycyzm w przyjmowaniu informacji dostępnych w masowych mediach (K_K3)

K03 Potrafi współdziałać i pracować w grupie (K_K6)

Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.