Programowy obóz letni
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1500-WF12POSL-SP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Programowy obóz letni |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT OBS
OBS
OBS
OBS
OBS
OBS
|
Typ zajęć: |
Obóz sportowy, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Klimczyk | |
Prowadzący grup: | Mariusz Klimczyk, Tomasz Kowalik, Patrycja Lipińska, Ewa Sokołowska, Błażej Stankiewicz, Mariusz Zasada | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Obóz sportowy - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 posiada wiedzę na temat historii, uwarunkowań, czynników rozwoju, kierunków, głównych systemów oraz ogólnych problemów współczesnej kultury fizycznej; zna elementarną terminologię dotyczącą teoretycznych i praktycznych podstaw nauk i dyscyplin stosowanych w wychowaniu fizycznym, rozumie jej źródła oraz zastosowania w obrębie dyscyplin (K_W01) W02 zna mechanizm działania różnych form aktywności ruchowych na kształtowanie poszczególnych komponentów sprawności fizycznej w tym o charakterze zdrowotnym, kompensacyjno-korekcyjnym i działalności sportowej (K_W11) W03 ma podstawową wiedzę dotyczącą wybranych dyscyplin sportowych i różnych form aktywności fizycznej i ich zastosowania jako środka wspierającego rozwój psychofizyczny człowieka (K_W13) U01 posiada umiejętności planowania, projektowania i prowadzenia zajęć wychowania fizycznego i innych form aktywności fizycznej, szkolenia sportowego dzieci i młodzieży w oparciu o program, odpowiednie środki, metody, formy i nowoczesne technologie (K_U01) U02 posiada specyficzne umiejętności ruchowe związane z techniką, taktyką oraz wykonaniem ćwiczeń i elementów z wybranych dyscyplin sportowych i form aktywności fizycznej (K_U04) U03 potrafi dokonać obserwacji sytuacji pedagogicznych, zidentyfikować problemy ucznia, klienta oraz grupy społecznej za pomocą metod i technik stosowanych w kulturze fizycznej (K_U05) K01 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania zawodowego i rozwoju osobistego, ma świadomość znaczenia profesjonalizmu (K_K01) K02 weryfikuje zdobytą wiedzę i doskonali umiejętności w trakcie prowadzenia działalności praktycznej w zakresie kultury fizycznej oraz w trakcie realizowania działań pedagogicznych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych)(K_K02) K03 potrafi współdziałać i pracować w grupie, brać odpowiedzialność za działania własne oraz przyjmować role lidera, animatora, propagatora i organizatora niezbędne w wykonywanym zawodzie nauczyciela wychowania fizycznego oraz świadomie kształtuje własne umiejętności w zakresie kultury fizycznej, rozwijając, pogłębiając swoje pasje i zainteresowania oraz kompetencje zawodowe (K_K06 ; K_K15) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Pedagogika - teoretyczne i praktyczne czynniki procesu edukacji szkolnej, dydaktyczno-wychowawcze uwarunkowania tego procesu, wychowanie fizyczne jako zespół środków samowychowania i samokształcenia. - Metodyka - czynniki reproduktywne (odtwórcze), proaktywne (usamodzielniające), problemowe (twórcze) sprzyjające opanowaniu czynności ruchowych, kształtowania zdolności i predyspozycji motorycznych oraz wyposażenie w niezbędną w tym względzie teoretyczno-praktyczną wiedzę. - Psychologia - kształtowanie zainteresowań aktywnością fizyczną oraz rozwijanie postaw i zachowań prozdrowotnych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT LAB
LAB
LAB
LAB
LAB
|
Typ zajęć: |
Laboratorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Klimczyk | |
Prowadzący grup: | Mariusz Klimczyk, Tomasz Kowalik, Patrycja Lipińska, Błażej Stankiewicz, Mariusz Zasada | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 posiada wiedzę na temat historii, uwarunkowań, czynników rozwoju, kierunków, głównych systemów oraz ogólnych problemów współczesnej kultury fizycznej; zna elementarną terminologię dotyczącą teoretycznych i praktycznych podstaw nauk i dyscyplin stosowanych w wychowaniu fizycznym, rozumie jej źródła oraz zastosowania w obrębie dyscyplin (K_W01) W02 zna mechanizm działania różnych form aktywności ruchowych na kształtowanie poszczególnych komponentów sprawności fizycznej w tym o charakterze zdrowotnym, kompensacyjno-korekcyjnym i działalności sportowej (K_W11) W03 ma podstawową wiedzę dotyczącą wybranych dyscyplin sportowych i różnych form aktywności fizycznej i ich zastosowania jako środka wspierającego rozwój psychofizyczny człowieka (K_W13) U01 posiada umiejętności planowania, projektowania i prowadzenia zajęć wychowania fizycznego i innych form aktywności fizycznej, szkolenia sportowego dzieci i młodzieży w oparciu o program, odpowiednie środki, metody, formy i nowoczesne technologie (K_U01) U02 posiada specyficzne umiejętności ruchowe związane z techniką, taktyką oraz wykonaniem ćwiczeń i elementów z wybranych dyscyplin sportowych i form aktywności fizycznej (K_U04) U03 potrafi dokonać obserwacji sytuacji pedagogicznych, zidentyfikować problemy ucznia, klienta oraz grupy społecznej za pomocą metod i technik stosowanych w kulturze fizycznej (K_U05) K01 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania zawodowego i rozwoju osobistego, ma świadomość znaczenia profesjonalizmu (K_K01) K02 weryfikuje zdobytą wiedzę i doskonali umiejętności w trakcie prowadzenia działalności praktycznej w zakresie kultury fizycznej oraz w trakcie realizowania działań pedagogicznych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych)(K_K02) K03 potrafi współdziałać i pracować w grupie, brać odpowiedzialność za działania własne oraz przyjmować role lidera, animatora, propagatora i organizatora niezbędne w wykonywanym zawodzie nauczyciela wychowania fizycznego oraz świadomie kształtuje własne umiejętności w zakresie kultury fizycznej, rozwijając, pogłębiając swoje pasje i zainteresowania oraz kompetencje zawodowe (K_K06 ; K_K15) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Pedagogika - teoretyczne i praktyczne czynniki procesu edukacji szkolnej, dydaktyczno-wychowawcze uwarunkowania tego procesu, wychowanie fizyczne jako zespół środków samowychowania i samokształcenia. - Metodyka - czynniki reproduktywne (odtwórcze), proaktywne (usamodzielniające), problemowe (twórcze) sprzyjające opanowaniu czynności ruchowych, kształtowania zdolności i predyspozycji motorycznych oraz wyposażenie w niezbędną w tym względzie teoretyczno-praktyczną wiedzę. - Psychologia - kształtowanie zainteresowań aktywnością fizyczną oraz rozwijanie postaw i zachowań prozdrowotnych. |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin - laboratorium + 15 godzin praca studenta + 5 godz konsultacje = 50 godz = 2 ECTS -przygotowanie do zajęć /prowadzenie rozgrzewki/ 2 godzin -przygotowanie do biegu na orientacjei i triathlonu, 8 godzin -przygotowanie do "obozowego ogniska" 5 godzin BILANSIE GODZIN PRACY STUDENTA: przygotowanie do zajęć, prowadzenie rozgrzewki, przygotowanie programu na "obozowe ognisko", przygotowanie do zaliczenia biegu na orientację i triathlonu. |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT OBS
OBS
OBS
OBS
OBS
OBS
|
Typ zajęć: |
Obóz sportowy, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Klimczyk | |
Prowadzący grup: | Tomasz Frołowicz, Mariusz Klimczyk, Tomasz Kowalik, Patrycja Lipińska, Błażej Stankiewicz, Mariusz Zasada | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Obóz sportowy - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 posiada wiedzę na temat historii, uwarunkowań, czynników rozwoju, kierunków, głównych systemów oraz ogólnych problemów współczesnej kultury fizycznej; zna elementarną terminologię dotyczącą teoretycznych i praktycznych podstaw nauk i dyscyplin stosowanych w wychowaniu fizycznym, rozumie jej źródła oraz zastosowania w obrębie dyscyplin (K_W01) W02 zna mechanizm działania różnych form aktywności ruchowych na kształtowanie poszczególnych komponentów sprawności fizycznej w tym o charakterze zdrowotnym, kompensacyjno-korekcyjnym i działalności sportowej (K_W11) W03 ma podstawową wiedzę dotyczącą wybranych dyscyplin sportowych i różnych form aktywności fizycznej i ich zastosowania jako środka wspierającego rozwój psychofizyczny człowieka (K_W13) U01 posiada umiejętności planowania, projektowania i prowadzenia zajęć wychowania fizycznego i innych form aktywności fizycznej, szkolenia sportowego dzieci i młodzieży w oparciu o program, odpowiednie środki, metody, formy i nowoczesne technologie (K_U01) U02 posiada specyficzne umiejętności ruchowe związane z techniką, taktyką oraz wykonaniem ćwiczeń i elementów z wybranych dyscyplin sportowych i form aktywności fizycznej (K_U04) U03 potrafi dokonać obserwacji sytuacji pedagogicznych, zidentyfikować problemy ucznia, klienta oraz grupy społecznej za pomocą metod i technik stosowanych w kulturze fizycznej (K_U05) K01 ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania zawodowego i rozwoju osobistego, ma świadomość znaczenia profesjonalizmu (K_K01) K02 weryfikuje zdobytą wiedzę i doskonali umiejętności w trakcie prowadzenia działalności praktycznej w zakresie kultury fizycznej oraz w trakcie realizowania działań pedagogicznych (dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych)(K_K02) K03 potrafi współdziałać i pracować w grupie, brać odpowiedzialność za działania własne oraz przyjmować role lidera, animatora, propagatora i organizatora niezbędne w wykonywanym zawodzie nauczyciela wychowania fizycznego oraz świadomie kształtuje własne umiejętności w zakresie kultury fizycznej, rozwijając, pogłębiając swoje pasje i zainteresowania oraz kompetencje zawodowe (K_K06 ; K_K15) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Pedagogika - teoretyczne i praktyczne czynniki procesu edukacji szkolnej, dydaktyczno-wychowawcze uwarunkowania tego procesu, wychowanie fizyczne jako zespół środków samowychowania i samokształcenia. - Metodyka - czynniki reproduktywne (odtwórcze), proaktywne (usamodzielniające), problemowe (twórcze) sprzyjające opanowaniu czynności ruchowych, kształtowania zdolności i predyspozycji motorycznych oraz wyposażenie w niezbędną w tym względzie teoretyczno-praktyczną wiedzę. - Psychologia - kształtowanie zainteresowań aktywnością fizyczną oraz rozwijanie postaw i zachowań prozdrowotnych. |
|
Bilans pracy studenta: | 30 godzin - laboratorium + 15 godzin praca studenta + 5 godz konsultacje = 50 godz = 2 ECTS -przygotowanie do zajęć /prowadzenie rozgrzewki/ 2 godzin -przygotowanie do biegu na orientacjei i triathlonu, 8 godzin -przygotowanie do "obozowego ogniska" 5 godzin BILANSIE GODZIN PRACY STUDENTA: przygotowanie do zajęć, prowadzenie rozgrzewki, przygotowanie programu na "obozowe ognisko", przygotowanie do zaliczenia biegu na orientację i triathlonu. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.