Seminarium dyplomowe o charakterze teoretycznym/Seminarium dyplomowe o charakterze praktycznym
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1500-WF3SDPT-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Seminarium dyplomowe o charakterze teoretycznym/Seminarium dyplomowe o charakterze praktycznym |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: |
3 rok, wychowanie fizyczne, spec. nauczycielska [NP] |
Punkty ECTS i inne: |
10.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 20 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Napierała, Mariusz Zasada | |
Prowadzący grup: | Jerzy Eksterowicz, Marek Napierała | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 STUDENT zna terminologię dotyczącą teoretycznych i praktycznych podstaw nauk i dyscyplin stosowanych w kulturze fizycznej, posiada szeroką wiedzę dotyczącą zagadnień jakie podejmuje w swoich badaniach i swojej pracy licencjackiej (K_W01) W02 STUDENT zna podstawy metodologii badań naukowych oraz zasady dyplomowania w Instytucie Kultury Fizycznej UKW, wie jak zaprojektować i przeprowadzić badania naukowe dotyczące kultury fizycznej, jak stawiać pytania badawcze i formułować hipotezy oraz jak wyciągać wnioski na podstawie analizy wyników badań (K_W01) U01 STUDENT analizuje, ocenia i interpretuje fakty, wykorzystując zdobytą wiedzę z zakresu kultury fizycznej, dzięki temu potrafi zaprojektować i przeprowadzić badania naukowe dotyczące kultury fizycznej oraz dokonać ewaluacji własnych działań i przemyśleń (K_U17) U02 STUDENT wykazuje umiejętność zróżnicowanego wykorzystania dostępnych źródeł informacyjnych w celu pozyskiwania i przechowywania danych związanych ze studiowanym kierunkiem i w pracy pedagogicznej posiada umiejętność zaprojektowania i przeprowadzenia badań naukowych w środowisku związanym z kulturą fizyczną; potrafi analizować, interpretować i zaprezentować dane liczbowe zawarte w wynikach badań naukowych (w tym badań własnych) związanych z kulturą fizyczną oraz wyciągać odpowiednie wnioski (K_U15) U03 STUDENT wykorzystuje swoją wiedzę podczas pisania pracy licencjackiej korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) oraz nowoczesnych technologii (K_U16) K01 STUDENT ma przekonanie o wartości zdobytej w trakcie studiów wiedzy, weryfikuje ją, opisuje wykorzystanie jej i doskonalenie umiejętności w trakcie pisania pracy licencjackiej (K_K03) K02 STUDENT zastosuje Design Thinking w rozwiązywaniu problemów, jest przygotowany do przekraczania własnych ograniczeń, wie kiedy zwrócić się do innych specjalistów z wybranego zakresu związanego z działalnością zawodową (K_K03) K03 STUDENT krytycznie przyjmuje informacje dostępne w masowych mediach, postępuje uczciwie projektując badania, wykazuje się odpowiednią postawą wobec plagiatu (K_K03) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - teoria wychowania fizycznego (czynniki wpływające na rozwój dzieci i młodzieży) - psychologia (czynniki sprzyjające i hamujące rozwój człowieka, kształtowanie zainteresowań aktywnością fizyczną oraz rozwijania postaw prosomatycznych) Pedagogika, metodologia badań naukowych. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Marek Napierała, Mariusz Zasada | |
Prowadzący grup: | Jerzy Eksterowicz, Marek Napierała | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 STUDENT zna terminologię dotyczącą teoretycznych i praktycznych podstaw nauk i dyscyplin stosowanych w kulturze fizycznej, posiada szeroką wiedzę dotyczącą zagadnień jakie podejmuje w swoich badaniach i swojej pracy licencjackiej (K_W01) W02 STUDENT zna podstawy metodologii badań naukowych oraz zasady dyplomowania w Instytucie Kultury Fizycznej UKW, wie jak zaprojektować i przeprowadzić badania naukowe dotyczące kultury fizycznej, jak stawiać pytania badawcze i formułować hipotezy oraz jak wyciągać wnioski na podstawie analizy wyników badań (K_W01) U01 STUDENT analizuje, ocenia i interpretuje fakty, wykorzystując zdobytą wiedzę z zakresu kultury fizycznej, dzięki temu potrafi zaprojektować i przeprowadzić badania naukowe dotyczące kultury fizycznej oraz dokonać ewaluacji własnych działań i przemyśleń (K_U17) U02 STUDENT wykazuje umiejętność zróżnicowanego wykorzystania dostępnych źródeł informacyjnych w celu pozyskiwania i przechowywania danych związanych ze studiowanym kierunkiem i w pracy pedagogicznej posiada umiejętność zaprojektowania i przeprowadzenia badań naukowych w środowisku związanym z kulturą fizyczną; potrafi analizować, interpretować i zaprezentować dane liczbowe zawarte w wynikach badań naukowych (w tym badań własnych) związanych z kulturą fizyczną oraz wyciągać odpowiednie wnioski (K_U15) U03 STUDENT wykorzystuje swoją wiedzę podczas pisania pracy licencjackiej korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) oraz nowoczesnych technologii (K_U16) K01 STUDENT ma przekonanie o wartości zdobytej w trakcie studiów wiedzy, weryfikuje ją, opisuje wykorzystanie jej i doskonalenie umiejętności w trakcie pisania pracy licencjackiej (K_K03) K02 STUDENT zastosuje Design Thinking w rozwiązywaniu problemów, jest przygotowany do przekraczania własnych ograniczeń, wie kiedy zwrócić się do innych specjalistów z wybranego zakresu związanego z działalnością zawodową (K_K03) K03 STUDENT krytycznie przyjmuje informacje dostępne w masowych mediach, postępuje uczciwie projektując badania, wykazuje się odpowiednią postawą wobec plagiatu (K_K03) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - teoria wychowania fizycznego (czynniki wpływające na rozwój dzieci i młodzieży) - psychologia (czynniki sprzyjające i hamujące rozwój człowieka, kształtowanie zainteresowań aktywnością fizyczną oraz rozwijania postaw prosomatycznych) Pedagogika, metodologia badań naukowych. |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Żukowska | |
Prowadzący grup: | Danuta Dworakowska, Alicja Kostencka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Mariusz Klimczyk | |
Prowadzący grup: | Mariusz Klimczyk, Tomasz Kowalik | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - potrafi posiadaną wiedzę na temat uwarunkowań, czynników rozwoju kultury fizycznej przekształcić tworząc strategię rozwijania postaw prosomatycznych, prozdrowotnych i prospołecznych (K_W01) U01 - student raportuje dane źródłowe ze źródeł w języku polskim i obcym wykorzystując nowoczesne technologie (K_U16) U02– umie analizować i interpretować wyniki badań własnych i umiejętnie wykorzystać je do tworzenia przydatnych wniosków w pracy nauczyciela (K_U17) U03- jest przygotowany do wykorzystania swej wiedzy korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) oraz nowoczesnych technologii (K_U15) K01- jest przygotowany do własnych ograniczeń i wie kiedy zwrócić się do innych specjalistów z wybranego zakresu związanego z działalnością zawodową , wykazuje ostrożność i krytycyzm (K_K3) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - teoria wychowania fizycznego (czynniki wpływające na rozwój dzieci i młodzieży) - psychologia (czynniki sprzyjające i hamujące rozwój człowieka, kształtowanie zainteresowań aktywnością fizyczną oraz rozwijania postaw prosomatycznych) Pedagogika, metodologia badań naukowych. |
|
Bilans pracy studenta: | 22 godzin - seminarium + 228 godzin = 5 godzin konsultacje + praca studenta + 10 ECTS - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła 75 godzin; - przygotowanie do poszczególnych seminariów z uwzględnieniem naniesionych korekt poszczególnych podrozdziałów i rozdziałów pracy 90 godzin; - ustawienie przcy do druku, zgodnie z wyogami pisania pracy dyplomowej 28 godzin; - przygotowanie do egzaminu dyplomowego 30 godzin. BILANSIE GODZIN PRACY STUDENTA: - lektury/samodzielne studiowanie literatury/analiza źródła - przygotowanie planu pracy; - pisanie pracy dyplomowej; - przygotowanie do egzaminu dyplomowego. opracowanie mapy myśli z wykładu (np. wysłuchanego w ramach kształcenia zdalnego) |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Seminarium, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Łoboda | |
Prowadzący grup: | Mariusz Klimczyk, Tomasz Kowalik, Bartłomiej Niespodziński | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
N SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
SEM
|
Typ zajęć: |
Seminarium, 22 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Alicja Nowak-Zaleska | |
Prowadzący grup: | Tomasz Kowalik, Alicja Nowak-Zaleska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Seminarium - Zaliczenie |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01 - potrafi posiadaną wiedzę na temat uwarunkowań, czynników rozwoju kultury fizycznej przekształcić tworząc strategię rozwijania postaw prosomatycznych, prozdrowotnych i prospołecznych (K_W01) W02 - zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady zakresu ochrony własności intelektualnej i materialnej oraz prawa autorskiego, wie jak postępować zgodnie z zasadami etyki w pracy nauczyciela i w pracy naukowej, posiada podstawową wiedzę w zakresie technik informatycznych i sposobów jej wykorzystania w zakresie działalności zawodowej i naukowej do której otrzymuje przygotowanie w ramach kierunku studiów wychowanie fizyczne (K_W22, K_W24) U01 - potrafi realizować zlecone zadania badawcze, monitoruje proces ich realizacji, analizuje i wyciąga wnioski, potrafi dokonać opisu, oceny i interpretacji zachowania ucznia z wykorzystaniem prostych technik, diagnozujących przebieg rozwoju; jest przygotowany do wykorzystania swej wiedzy korzystając z różnych źródeł (w języku polskim i obcym) oraz nowoczesnych technologii (K_U04, K_U07, K_U15) U02 - student raportuje dane źródłowe ze źródeł w języku polskim i obcym wykorzystując nowoczesne technologie (K_U16) U03– umie analizować i interpretować wyniki badań własnych i umiejętnie wykorzystać je do tworzenia przydatnych wniosków w pracy nauczyciela (K_U17) K01- jest przygotowany do własnych ograniczeń i wie kiedy zwrócić się do innych specjalistów z wybranego zakresu związanego z działalnością zawodową , wykazuje ostrożność i krytycyzm oraz jest przygotowany do aktywnego uczestnictwa w grupach, organizacjach i instytucjach realizujących działania w ramach kierunku kształcenia i także do ich współtworzenia; bierze udział w działalności naukowej uczelni (K_K3, K_K07) |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - teoria wychowania fizycznego (czynniki wpływające na rozwój dzieci i młodzieży) - psychologia (czynniki sprzyjające i hamujące rozwój człowieka, kształtowanie zainteresowań aktywnością fizyczną oraz rozwijania postaw prosomatycznych) Pedagogika, metodologia badań naukowych. |
|
Bilans pracy studenta: | Kontakt bezpośredni (KB) z nauczycielem akademickim 24 godz: - 22 godz. seminarium - 2 zaliczenie Praca własna (PW) studenta 226 godz: - przygotowanie, zebranie materiałów z zakresu tematyki pracy dyplomowej 100 godz - opracowanie danych teoretycznych i przygotowanie prezentacji z w/w zakresu 126 godz Łącznie 250 godz. KB + PW = 1 ECTS KB + 9 ECTS PW= 10 ECTS |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.