Uniwersytet Kazimierza Wielkiego - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Podstawy marketingu i finansów

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1500-ZKS36PMF-SP
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Podstawy marketingu i finansów
Jednostka: Kolegium III
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 2.00 Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.
Język prowadzenia: polski
Profil:

praktyczny

Typ przedmiotu:

moduł zajęć podstawowych

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)

Okres: 2019-02-18 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Wykład, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Anita Kubanek
Prowadzący grup: Miłosz Chruściel, Anita Kubanek
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

K_W08 Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości,marketingu wykorzystującej wiedzę z zakresu monitorowania, działań profilaktycznych oraz ratowniczych ludności miejscowej w przypadku wystąpienia zjawisk zagrażających bezpieczeństwa ludności miejscowej

K_U03 Wykonuje proste zadania praktyczne, ekspertyzy i kalkulacje pod kierunkiem opiekuna naukowego w zakresie prognozowania przebiegu działalności promocyjnej, badań marketingowych oraz prowadzenia kampanii promocyjnych

K_U06 Posiada umiejętność wystąpień ustnych w języku polskim i języku obcym, dotyczących zagadnień marketingu i promocji

K_K03 Potrafi odpowiednio określić priorytety merytoryczne i etyczne służące optymalnej realizacji zadań na rzecz działalności promocyjno-marketingowej


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

Podstawowa wiedza z zakresu narzędzi internetowych, matematyki, wiedzy o społeczeństwie i gospodarce.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/21" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Maryla Bieniek-Majka
Prowadzący grup: Maryla Bieniek-Majka
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Wykład, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Ewelina Idziak
Prowadzący grup: Ewelina Idziak
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
J.K. Chodkiewicza 30
85-064 Bydgoszcz
tel: +48 52 32 66 429 https://ukw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0 (2024-03-22)