Zabawy i gry ruchowe w gimnastyce korekcyjnej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1500-wf2ZiGRwGK-NP |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zabawy i gry ruchowe w gimnastyce korekcyjnej |
Jednostka: | Kolegium III |
Grupy: |
2 rok, wychowanie fizyczne, spec. nauczycielska [NP] |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
LUB
2.00
(zmienne w czasie)
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 14 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska, Hanna Żukowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
|
Bilans pracy studenta: | Kontakt bezpośredni (KB) z nauczycielem akademickim: - 8 godz. ćwiczeń - 17 godz. konsultacji Praca własna (PW) studenta: - 25 godz. w ramach części ćwiczeniowej, m.in. przygotowanie do prowadzenia zajęć, pisanie scenariusza zajęć, przegląd literatury, przygotowanie do kolokwium końcowego etc. Łącznie 25 godz. KB + 25 godz. PW = 50 godz. (2 ECTS). |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Hanna Żukowska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 8 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michalina Kuska | |
Prowadzący grup: | Michalina Kuska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12). U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01, K_U11). K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05). K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06). |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | - Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu) - Ćwiczenia ruchowe w gimnastyce korekcyjnej (wady postawy, przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu) - Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych) |
|
Bilans pracy studenta: | Kontakt bezpośredni (KB) z nauczycielem akademickim: - 8 godz. ćwiczeń - 2 godz. zaliczenia końcowego Praca własna (PW) studenta: - 40 godz. w ramach części ćwiczeniowej, m.in. przygotowanie do prowadzenia zajęć, pisanie scenariusza zajęć, przegląd literatury, przygotowanie do kolokwium końcowego etc. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.