Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Zabawy i gry ruchowe w gimnastyce korekcyjnej

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 1500-wf2ZiGRwGK-NP Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Zabawy i gry ruchowe w gimnastyce korekcyjnej
Jednostka: Kolegium III
Grupy: rok 2, kierunek WF, NP
Punkty ECTS i inne: 3.00 LUB 2.00 (zmienne w czasie)
zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski

Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2018/19" (zakończony)

Okres: 2018-10-01 - 2019-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 14 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Michalina Kuska
Prowadzący grup: Michalina Kuska, Hanna Żukowska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12).

U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01).

K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05).

K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

- Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu)

- Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy,

przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu)

- Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych)


Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 8 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Michalina Kuska
Prowadzący grup: Michalina Kuska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12).

U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01).

K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05).

K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

- Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu)

- Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy,

przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu)

- Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych)


Zajęcia w cyklu "Rok akademicki 2020/21" (w trakcie)

Okres: 2020-10-01 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Laboratorium, 8 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Michalina Kuska
Prowadzący grup: Michalina Kuska
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Laboratorium - Zaliczenie na ocenę
Efekty kształcenia modułu zajęć:

W01- Posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przygotowania i prowadzenia gier i zabaw ruchowych w zależności od istniejącej wady postawy oraz dysfunkcji ruchowej (K_W11, K_W12).

U01 - Poprawnie planuje, organizuje i przeprowadza zajęcia z gier i zabaw ruchowych w gimnastyce korekcyjno-kompensacyjnej w zależności od: rodzaju wady postawy i dysfunkcji ruchu, składu i liczebności grupy, miejsca zajęć oraz rodzaju i ilości przyborów (K_U01).

K01 - Diagnozuje, programuje, organizuje gry i zabawy ruchowe w gimnastyce korekcyjnej, stawia dobro ucznia na pierwszym miejscu, a w zależności od zaistniałej sytuacji na zajęciach umie działać twórczo i niestandardowo (K_K05).

K02- Rozumie związek wpływu osobistego na postawę i zachowanie uczniów oraz zachęca do dbałości o postawę ciała w różnych sytuacja dnia codziennego (K_K06).


Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne:

- Anatomia (budowa człowieka, budowa i funkcjonowanie układu ruchu)

- Ćwiczenia korekcyjne z elementami rehabilitacji (wady postawy,

przyczyny powstania i sposoby leczenia; dysfunkcje układu ruchu)

- Gry i zabawy ruchowe (organizacja i prowadzenie gier oraz zabaw ruchowych)


Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.