Warsztaty muzyczne z elementami komunikacji społecznej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 1600-EA23WMUELKS-SD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Warsztaty muzyczne z elementami komunikacji społecznej |
Jednostka: | Kolegium II |
Grupy: |
2 rok, 3 sem., edukacja art. w zakr. szt. muz., edukacja muz., prow. zesp. muz. z anim. w kult. [SD] |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2018-10-01 - 2019-02-10 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michał Piepiórka | |
Prowadzący grup: | Michał Piepiórka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Golinowska | |
Prowadzący grup: | Karolina Golinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi umiejscowić dziedzinę muzyki w szerokim kontekście społecznym. Student zna mechanizmy różnych form komunikacji społecznej. Student orientuje się w instytucjonalnych strukturach organizujących życie artystyczne. Student posiada wiedzę na temat różnych odsłon działań artystycznych, kulturotwórczych i animacyjnych. Student orientuje się w rozmaitych źródłach finansowania, w tym funduszach unijnych, pozwalających na zdobycie środków na działalność kulturotwórczą z poszanowaniem litery prawa. Student potrafi stworzyć od podstaw projekt artystyczno-animacyjny. Student potrafi zaprezentować własne pomysły w ramach projektu i uzasadnić ich wartościowy charakter. Student posiada umiejętność interdyscyplinarnego myślenia o kulturze. Student potrafi w odpowiedni sposób dopasować zadanie animacyjne do jego beneficjentów. Student potrafi krytycznie odnieść się do przedsiębranych działań i własnego projektu. Student potrafi podjąć się interesującej prezentacji własnego projektu, będąc w stanie obronić go przed ewentualną krytyką. Student potrafi argumentować na rzecz własnych pomysłów budujących jego własny projekt artystyczno-animacyjny. Student zyskuje zdolność współdziałania z innymi ludźmi; cechuje go otwarta postawa. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/21" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-14 |
Przejdź do planu
PN CW
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Golinowska | |
Prowadzący grup: | Karolina Golinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT CW
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Anna Janosz | |
Prowadzący grup: | Anna Janosz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Golinowska | |
Prowadzący grup: | Karolina Golinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi umiejscowić dziedzinę muzyki w szerokim kontekście społecznym. Student zna mechanizmy różnych form komunikacji społecznej. Student orientuje się w instytucjonalnych strukturach organizujących życie artystyczne. Student posiada wiedzę na temat różnych odsłon działań artystycznych, kulturotwórczych i animacyjnych. Student orientuje się w rozmaitych źródłach finansowania, w tym funduszach unijnych, pozwalających na zdobycie środków na działalność kulturotwórczą z poszanowaniem litery prawa. Student potrafi stworzyć od podstaw projekt artystyczno-animacyjny. Student potrafi zaprezentować własne pomysły w ramach projektu i uzasadnić ich wartościowy charakter. Student posiada umiejętność interdyscyplinarnego myślenia o kulturze. Student potrafi w odpowiedni sposób dopasować zadanie animacyjne do jego beneficjentów. Student potrafi krytycznie odnieść się do przedsiębranych działań i własnego projektu. Student potrafi podjąć się interesującej prezentacji własnego projektu, będąc w stanie obronić go przed ewentualną krytyką. Student potrafi argumentować na rzecz własnych pomysłów budujących jego własny projekt artystyczno-animacyjny. Student zyskuje zdolność współdziałania z innymi ludźmi; cechuje go otwarta postawa. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Golinowska | |
Prowadzący grup: | Karolina Golinowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Egzamin
Ćwiczenia - Egzamin |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | Student potrafi umiejscowić dziedzinę muzyki w szerokim kontekście społecznym. Student zna mechanizmy różnych form komunikacji społecznej. Student orientuje się w instytucjonalnych strukturach organizujących życie artystyczne. Student posiada wiedzę na temat różnych odsłon działań artystycznych, kulturotwórczych i animacyjnych. Student orientuje się w rozmaitych źródłach finansowania, w tym funduszach unijnych, pozwalających na zdobycie środków na działalność kulturotwórczą z poszanowaniem litery prawa. Student potrafi stworzyć od podstaw projekt artystyczno-animacyjny. Student potrafi zaprezentować własne pomysły w ramach projektu i uzasadnić ich wartościowy charakter. Student posiada umiejętność interdyscyplinarnego myślenia o kulturze. Student potrafi w odpowiedni sposób dopasować zadanie animacyjne do jego beneficjentów. Student potrafi krytycznie odnieść się do przedsiębranych działań i własnego projektu. Student potrafi podjąć się interesującej prezentacji własnego projektu, będąc w stanie obronić go przed ewentualną krytyką. Student potrafi argumentować na rzecz własnych pomysłów budujących jego własny projekt artystyczno-animacyjny. Student zyskuje zdolność współdziałania z innymi ludźmi; cechuje go otwarta postawa. |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.