Biology of Rhizosphere
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 6006-BR-E |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Biology of Rhizosphere |
Jednostka: | Biuro Współpracy Międzynarodowej |
Grupy: |
ERASMUS |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2018/19" (zakończony)
Okres: | 2019-02-18 - 2019-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Barbara Kieliszewska-Rokicka | |
Prowadzący grup: | Barbara Kieliszewska-Rokicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | (tylko po angielsku) W01 - Student explains the relationship between inanimate soil factors and its biological components and the impact of soil quality on the level of public health and safety (K_W03); W02 - Student defines the problems of the soil environment and knows the basic ways of mitigating these threats, as well as recreating the lost values of the soil environment (K_W10); U01 – evaluates resources, threats and regeneration possibilities of the soil environment (K_U11); K01 - Student is sensitive to threats to the soil environment; . |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | (tylko po angielsku) Knowledge in biology on the level of secondary school |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-13 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Prowadzący grup: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | (tylko po angielsku) W01 - Student explains the relationship between inanimate soil factors and its biological components and the impact of soil quality on the level of public health and safety (K_W03); W02 - Student defines the problems of the soil environment and knows the basic ways of mitigating these threats, as well as recreating the lost values of the soil environment (K_W10); U01 – evaluates resources, threats and regeneration possibilities of the soil environment (K_U11); K01 - Student is sensitive to threats to the soil environment; . |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | (tylko po angielsku) Knowledge in biology on the level of secondary school |
|
Bilans pracy studenta: | (tylko po angielsku) 1 ECTS = 25 hours, 3ECTS = 75 hours 1. Workload related to the classes requiring the direct participation of academic teachers: - participation in lectures: 15 hours (0,6 ECTS) - consultations: 30 hours (1,2 ECTS) - test: 2 hours (0,08 ECTS) The total student workload is 47 hours, which corresponds 1,88 ECTS 2. Workload related to the individual work of the student: - preparation for the test: 28 hours (1.12 ECTS) The total student workload is 75 hours, which corresponds to 3 ECTS |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR WYK
CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Prowadzący grup: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | (tylko po angielsku) W01 - Student explains the relationship between inanimate soil factors and its biological components and the impact of soil quality on the level of public health and safety (K_W03); W02 - Student defines the problems of the soil environment and knows the basic ways of mitigating these threats, as well as recreating the lost values of the soil environment (K_W10); U01 – evaluates resources, threats and regeneration possibilities of the soil environment (K_U11); K01 - Student is sensitive to threats to the soil environment; . |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | (tylko po angielsku) Knowledge in biology on the level of secondary school |
|
Bilans pracy studenta: | (tylko po angielsku) 1 ECTS = 25 hours, 3ECTS = 75 hours 1. Workload related to the classes requiring the direct participation of academic teachers: - participation in lectures: 15 hours (0,6 ECTS) - consultations: 30 hours (1,2 ECTS) - test: 2 hours (0,08 ECTS) The total student workload is 47 hours, which corresponds 1,88 ECTS 2. Workload related to the individual work of the student: - preparation for the test: 28 hours (1.12 ECTS) The total student workload is 75 hours, which corresponds to 3 ECTS |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Prowadzący grup: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | (tylko po angielsku) W01 - Student explains the relationship between inanimate soil factors and its biological components and the impact of soil quality on the level of public health and safety (K_W03); W02 - Student defines the problems of the soil environment and knows the basic ways of mitigating these threats, as well as recreating the lost values of the soil environment (K_W10); U01 – evaluates resources, threats and regeneration possibilities of the soil environment (K_U11); K01 - Student is sensitive to threats to the soil environment; . |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | (tylko po angielsku) Knowledge in biology on the level of secondary school |
|
Bilans pracy studenta: | (tylko po angielsku) 1 ECTS = 25 hours, 3ECTS = 75 hours 1. Workload related to the classes requiring the direct participation of academic teachers: - participation in lectures: 15 hours (0,6 ECTS) - consultations: 30 hours (1,2 ECTS) - test: 2 hours (0,08 ECTS) The total student workload is 47 hours, which corresponds 1,88 ECTS 2. Workload related to the individual work of the student: - preparation for the test: 28 hours (1.12 ECTS) The total student workload is 75 hours, which corresponds to 3 ECTS |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Prowadzący grup: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | (tylko po angielsku) W01 - Student explains the relationship between inanimate soil factors and its biological components and the impact of soil quality on the level of public health and safety (K_W03); W02 - Student defines the problems of the soil environment and knows the basic ways of mitigating these threats, as well as recreating the lost values of the soil environment (K_W10); U01 – evaluates resources, threats and regeneration possibilities of the soil environment (K_U11); K01 - Student is sensitive to threats to the soil environment; . |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | (tylko po angielsku) Knowledge in biology on the level of secondary school |
|
Bilans pracy studenta: | (tylko po angielsku) 1 ECTS = 25 hours, 3ECTS = 75 hours 1. Workload related to the classes requiring the direct participation of academic teachers: - participation in lectures: 15 hours (0,6 ECTS) - consultations: 30 hours (1,2 ECTS) - test: 2 hours (0,08 ECTS) The total student workload is 47 hours, which corresponds 1,88 ECTS 2. Workload related to the individual work of the student: - preparation for the test: 28 hours (1.12 ECTS) The total student workload is 75 hours, which corresponds to 3 ECTS |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-25 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Wykład - Zaliczenie na ocenę |
|
Efekty kształcenia modułu zajęć: | (tylko po angielsku) W01 - Student explains the relationship between inanimate soil factors and its biological components and the impact of soil quality on the level of public health and safety (K_W03); W02 - Student defines the problems of the soil environment and knows the basic ways of mitigating these threats, as well as recreating the lost values of the soil environment (K_W10); U01 – evaluates resources, threats and regeneration possibilities of the soil environment (K_U11); K01 - Student is sensitive to threats to the soil environment; . |
|
Przedmioty wprowadzające i wymagania wstepne: | (tylko po angielsku) Knowledge in biology on the level of secondary school |
|
Bilans pracy studenta: | (tylko po angielsku) 1 ECTS = 25 hours, 3ECTS = 75 hours 1. Workload related to the classes requiring the direct participation of academic teachers: - participation in lectures: 15 hours (0,6 ECTS) - consultations: 30 hours (1,2 ECTS) - test: 2 hours (0,08 ECTS) The total student workload is 47 hours, which corresponds 1,88 ECTS 2. Workload related to the individual work of the student: - preparation for the test: 28 hours (1.12 ECTS) The total student workload is 75 hours, which corresponds to 3 ECTS |
Zajęcia w cyklu "Semestr Letni 2023/24" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-26 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Prowadzący grup: | Jolanta Tyburska-Woś | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.