Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Seminarium dyplomowe 1100-P-PW36SD-SP
Semestr letni 2019/20
Seminarium, grupa nr 2

powiększ
plan zajęć przedmiotu
zaznaczono (na zielono) terminy
aktualnie wyświetlanej grupy
To jest strona grupy zajęciowej. Jeśli szukasz opisu przedmiotu, zobacz stronę przedmiotu
Przedmiot Seminarium dyplomowe 1100-P-PW36SD-SP
Zajęcia Semestr letni 2019/20 (2019L) (zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 2 [pozostałe grupy]
Termin i miejsce:
każdy wtorek, 12:30 - 14:00
(sala nieznana)
Terminy najbliższych spotkań: Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
Liczba osób w grupie: 6
Limit miejsc: 8
Zaliczenie: Zaliczenie
Prowadzący: Wioletta Junik
Literatura:

•Kardaras N. (2018) Dzieci ekranu. Jak uzależnienie od ekranu przejmuje kontrolę nad naszymi dziećmi i jak wyrwać je z transu, CeDeWu, Warszawa.

•Rowicka M. (2015) Uzależnienia behawioralne. Profilaktyka i terapia. Krajowe Biuro do spraw Przeciwdziałania Narkomanii, Fundacja Praesterno, Warszawa.

•Rowicka M. (2019) Skuteczna profilaktyka uzależnień behawioralnych, ORE, Warszawa.

•Cierpiałkowska L., Grzegorzewska I. (2018) Uzależnienia behawioralne, Wydawnictwo PWN, Warszawa.

• Junik W. (2011) Zjawisko rezyliencji - wybrane problemy metodologiczne. W: Junik W. (red.) Resilience. Teoria. Badania. Praktyka.Warszawa, Wydawnictwo PARPAMEDIA,47-65. (Rezpozytorium UKW);

• Junik W. (2012) Teoretyczne i empiryczne podstawy wzmacniania rezyliencji (resilience) u dzieci z rodzin z problemem alkoholowym. "Dziecko krzywdzone. Teoria. Badania. Praktyka", nr 3 (40), 27-45;

• Pilch T., Strategia badań ilościowych [w:] Podstawy metodologii badań w pedagogice, red. S. Palka, Gdańskie Wydawnictwo

Psychologiczne, Gdańsk 2009, s. 63–78.

• Rubacha K., Uogólnienia i wnioski z badań. Prawidłowości i wiedza pedagogiczna [w:] Podstawy metodologii badań w

pedagogice, red. S. Palka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2009, s. 200–218.

Zakres tematów:

Semestr 6

Omówienie doświadczeń wyniesionych z terenu badań.

Analiza i interpretacja wyników badań własnych

Odniesienia uzyskanych rezultatów (badawczych) do literatury.

Opracowanie wniosków.

Aplikacje dla praktyk edukacyjnych.

Analiza zagadnień dyplomowych: kluczowe treści, literatura, opracowania. Złożenie pracy dyplomowej i opracowane streszczenia (z uwzględnieniem wyniku sprawdzania antyplagiatowego).

Metody i kryteria oceniania:

Opracowana całościowa wersja pracy dyplomowej (wstęp, rozdział teoretyczny, rozdział z założeniami metodologicznymi, rozdział z analizą wyników badań, wnioski z badań i rekomendacje dla praktyki edukacyjnej oraz spis literatury wraz z załącznikami) w wersji papierowej oraz elektronicznej, pozytywnie zaopiniowana przez promotora. Uzyskanie pozytywnego wyniku sprawdzania antyplagiatowego pracy dyplomowej.

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.