Seminarium [1400-Ek36S-SP]
Semestr letni 2019/20
Seminarium,
grupa nr 2
Przedmiot: | Seminarium [1400-Ek36S-SP] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr letni 2019/20 [2019L]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 2 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy poniedziałek, 18:00 - 19:30
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Sławomir Kamosiński | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
Borzęcki K., Leksykon dla piszących prace dyplomowe Kwaśniewska K., Jak pisać prace dyplomowe (wskazówki praktyczne) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
- historia gospodarcza XIX - XXI wiek (szczególnie: znaki towarowe i marki; gospodarka realnego socjalizmu, historia przedsiębiorstw i dzieje rodów przedsiębiorców, kryzysy gospodarcze - przyczyny i skutki, myśl ekonomiczna) - transformacja gospodarcza (sukcesy i porażki zmiany własnościowej na przykładzie przedsiębiorstw) - funkcjonowanie przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej (przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw: kreowanie marki, innowacyjność przedsiębiorstw, powstanie i działalność wybranego przedsiębiorstwa, społeczna odpowiedzialność biznesu) - rozwój lokalny i regionalny, czynniki wewnętrzne i zewnętrzne rozwoju lokalnego - marketing terytorialny (kreowanie marki miejsca i wizerunku miejsca) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
dyskusja podczas seminarium analiza źródeł selekcja i gromadzenie materiału rzeczowego |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
przygotowanie pracy dyplomowej |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.