Seminarium doktorskie SDR-1-Sem
Rok akademicki 2019/20
Seminarium,
grupa nr 5
![]() zaznaczono (na zielono) terminy aktualnie wyświetlanej grupy |
| |||||
Przedmiot | Seminarium doktorskie SDR-1-Sem | |||
Zajęcia |
Rok akademicki 2019/20 (2019)
(zakończony)
Seminarium (SEM), grupa nr 5 [pozostałe grupy] |
|||
![]() |
Termin i miejsce: | (brak danych) | ||
Liczba osób w grupie: | 1 | |||
Limit miejsc: | (brak danych) | |||
Zaliczenie: | Zaliczenie | |||
Prowadzący: | Katarzyna Matuszak-Gołda | |||
Literatura: |
Literatura podstawowa: M.T.Łukaszewski- Jak napisać pracę dyplomową o muzyce? Poradnik dla studentów i doktorantów kierunków muzycznych. Chopin University Press. Warszawa 2016 Katarzyna Zachwatowicz-Jasieńska- Polskie belcanto .Impuls Kraków 2010 Kształcenie wokalne- pod redakcją naukową Bogumiły Tarasiewicz. Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego. Zielona Góra 2016. Stephen Book- Podręcznik dla aktorów.Technika improwizacji dla profesjonalnych aktorów filmowych, teatralnych i telewizyjnych. Literatura uzupełniająca: Literatura z zakresu dziedziny-sztuki muzyczne gromadzona przez doktoranta. |
|||
Zakres tematów: |
Przygotowanie doktoranta do samodzielnego prowadzenia pracy badawczej oraz pisania tekstów naukowych dotyczących rozprawy doktorskiej. Przegląd i omówienie literatury związanej z tematyką badań a także gromadzenie wiedzy w zakresie obranej dyscypliny. Praca nad koncepcją i scenariuszem dzieła artystycznego. Przygotowanie Indywidualnego Planu Badawczego. |
|||
Metody dydaktyczne: |
W czasie seminarium stosowane są metody: podające( wykład, objaśnienia, rozmowa), metody aktywizujące twórcze myślenie, metody stymulujące aktywność twórczą doktoranta- dyskusja, analiza materiałów źródłowych, rozwijanie ogólnej wiedzy doktoranta w dyscyplinie wokalistyka. |
|||
Metody i kryteria oceniania: |
Czynny udział w zajęciach. Ocena na podstawie prezentowanych badań i dyskusji. Weryfikacja przez obserwację. Udział w konferencjach i warsztatach. Udział w koncertach. Ocena postępów badań związanych z tematem rozprawy doktorskiej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.