Seminarium magisterskie [1000-H11SM-SD]
Semestr zimowy 2021/22
Seminarium,
grupa nr 4
Przedmiot: | Seminarium magisterskie [1000-H11SM-SD] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zajęcia: |
Semestr zimowy 2021/22 [2021Z]
(zakończony)
Seminarium [SEM], grupa nr 4 [pozostałe grupy] |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Termin i miejsce:
|
każdy wtorek, 12:45 - 14:15
(sala nieznana) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Terminy najbliższych spotkań:
Kliknij w datę by zobaczyć tygodniowy plan z zaznaczonym spotkaniem. |
Wszystkie zajęcia tej grupy już się odbyły - pokaż terminy wszystkich spotkań.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba osób w grupie: | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Limit miejsc: | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Zaliczenie: | Zaliczenie | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Prowadzący: | Monika Opioła-Cegiełka | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Literatura: |
1. J. Boć, Jak pisać pracę magisterską, Wrocław 1995 2. G. Gambarelli, Z. Łucki, Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską, Kraków, 1998 3. M. Grzybowski, D. Gurzyńska-Bociek, Wskazówki dla piszących pracę magisterską, Płock 1995 4. T. Kaczmarek, Poradnik dla studentów piszących pracę licencjacką lub magisterską, Warszawa 2009 (http://www.kaczmarek.waw.pl/wp-content/uploads/2009/10/poradnik_2009_tk.pdf) 5. M. Krajewski, Piszemy prace naukowe. Vademecum dla studentów i doktorantów, Rypin 2004 6. A. Pudło, Prace magisterskie i licencjackie. Wskazówki dla studentów, Warszawa 2000 7. S. Urban, W. Ładowski, Jak napisać dobrą pracę magisterską, Wrocław 2003 8. J. Weiner, Technika pisania i prezentowania prac naukowych (publikacja naukowa, praca seminaryjna, praca magisterska, referat, poster), Kraków 1992 9. W. Zaczyński, Poradnik autora prac seminaryjnych, dyplomowych i magisterskich, Warszawa 1995. Szczegółowa literatura – w zależności od wybranych tematów – ustalona ze studentami. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Zakres tematów: |
Zakres tematu obejmuje zagadnienia wynikające z zainteresowań badawczych prowadzącej seminarium i powinien oscylować wokół dziejów Francji, relacji polsko-francuskich, historii powszechnej XIX wieku, historii Polski XIX wieku, historii okresu międzywojennego (powszechnej i Polski) oraz historii ruchów kobiecych i feminizmu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody dydaktyczne: |
Metody seminaryjne |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Metody i kryteria oceniania: |
student przedstawia efekty swojej kwerendy źródłowej i archiwalnej, przygotowuje wstępny konspekt przyszłej pracy dyplomowe i przedkłada promotorowi |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.