2 rok, 4 sem., pedagogika, spec. resocjalizacja [SD] (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Kolegium II)
Grupa przedmiotów: 2 rok, 4 sem., pedagogika, spec. resocjalizacja [SD]
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2018L - Semestr letni 2018/19 2019L - Semestr letni 2019/20 2020L - Semestr letni 2020/21 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2018L | 2019L | 2020L | |||||
1100-P-R24DPR-SD |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
1100-P-R24PP-SD |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
1100-P-R24PR-SD |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
1100-P-R24PZ-SD |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
1100-P-R24SM-SD |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
1100-P-R24WW-SD |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2018/19
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||